هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اشد نكت >>>>> قلبى اوف لاين <<<<< اشياء جامده موووووت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
archaeological
prince of love
prince of love
archaeological

ذكر عدد المساهمات : 1420
الموقع المفضل : IN HER HEART
العمل/الترفيه : GrApHiX
المزاج : MEME LOVELY

اشد نكت >>>>> قلبى اوف لاين <<<<< اشياء جامده موووووت Empty
مُساهمةموضوع: اشد نكت >>>>> قلبى اوف لاين <<<<< اشياء جامده موووووت   اشد نكت >>>>> قلبى اوف لاين <<<<< اشياء جامده موووووت I_icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 3:17 am

شويه نكت بس ايه !!!! لوووووووووووووز

يارب تعجبكم

مرة اتنين طالعين من الامتحان واحد بيسأل التانى كيف عملت قال له تركت الورقة بيضه التانى قاله إيش

اللى أنت عملته هاد راح يفكرونا غشينا من بعض

>>>>><<<<<

محشش اتصل ببوش وقال ليه

بحب اني اقول لك ان احنا اعلنا الحرب علي امريكا !

رد عليه بوش قاله ممكن اعرف مين انتم ؟

المحشش انا و صحابي ابو محمد و ابو عمر و ابو عدنان و ابو احمد و ابو هايدي و ابو مني و ابو محمود

قاله 8 رجالة تقريبا

رد بوش وهوه بيضحك قاله انا تحت ايدي 2 مليون جندي

المحشش 2 مليون ثواني استشير الرجال و هتصل فيك بكرة

تاني يوم اتصل المحشش ببوش وقال ليه

بعد المشاورات مع الرجال احنا غيرنا رآينا ومش هنحارب امريكا

رد عليه بوش وهوه مستغرب وإيش اللي خلاكم تغيرو رأيكم

المحشش رد عليه وقال ليه الصراحة

مافي عندنا مكان نحط فيه 2 مليون اسير

>>>>><<<<<

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10دنانير يا رب
ايده في جيبه لاقاها مخرومةرجع يدور عليها لتكون وقعت بالشارع

>>>>><<<<<

مرة واحد راح يخطب واحده، ابوها حكاله البنت بتدرس قال له خلاص اجيلها في الفرصه

>>>>><<<<<

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس باقي الخريطه

>>>>><<<<<

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو

لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

>>>>><<<<<

مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي

قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني

قال احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم يا جامعه انتوا مغلبين

نفسكم ليه احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى

>>>>><<<<<

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب

الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه

الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه

ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل."

>>>>><<<<<

مرة حلاق بيعلم ابنه الحلاقة فدخل زبون المحل يحلق دقنه فقال لابنه "لو جرحت الراجل هاضربك" بدأ

الابن فى الحلاقة فجرح الراجل فجاء الاب ليعطيه بالكف فابعد الابن نفسه فضرب الزبون، ثم اكمل الابن

فجرح الرجل مرة اخرى وتكرر نفس الموقف، ثم جاءت المرة الثالثة وجرح الرجل فقال للولد "اسرع وخبا

الجرح قبل ان يراه ابوك

>>>>><<<<<

مره واحد راح السرك وقرر انه يعمل حاجه مختلفه راح جاب نمله وقعد يدربها10 سنين علشان تقف على

رجل واحده فراح رايح لولد صغير فى الشارع وقاله بص يا حبيبى النمله دى بتقف على رجل واحده فراح

الولد مسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو دى نمله فقرر انه يعيد التجربه وقال عيال صغيره ايه انا

هاروح لولد كبير جاب نمله تانى ودربها 10 سنين وراح لواحد كبير فى الشارع وقاله بص النمله دى بتقف

على رجل واحده فمسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو انا مش قولتيلك من 10 سنين ان دى نمله

>>>>><<<<<

مرة 3 تلاميذ اتأخروا عن الحصة الاولى ، و لما وصلوا المدرسة قالتلهم انتوا كنتو فين؟ الأول قال أنا ضاع

منى الخاتم بتاعى، الثانى قال وأنا كنت بدور معاه، فسألت الثالث وأنت كنت فين؟ قلها كنت دايس عليه!!

>>>>><<<<<

واحد واقف امام محل عصير ومعهوش غير 25قرش قال اشرب عصير ولا اركب الاوتوبيس لو ركبت

الاوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكله لو قعدت هقعد جنب راجل او ست، لو ,راجل مش

مشكله لوست يا هتبقي حلوه او وحشه، لو وحشه مش مشكله لوحلوه هطلبها للجواز، لو رفضت مش

مشكله لو وافقت هدفع لها مهر وشبكه وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلعو عيني، وعلي ايه مشرب

عصير احسن.

>>>>><<<<<

واحد حرامى والتانى ندل فالندل بيقول للحرامى علمنى السرقة فسرق محفظة واحد وقالوا اهوة

علمنى انت باة الندالة، راح جاى مسكوا وقال حرامى

>>>>><<<<<

مرة واحد راكب حمار فبيعدى على بنزينة لقا ايه لقا ان العربيات كل ما يتحطلها بنزين تطلع تجرى راح

دخل البنزينة وقال للراجل حط للحمار عشرة لتر بنزين عشان يجرى اول مالراجل حط للحمار بنزين طلع

يجرى ويرفس ويتشنج وجرى بعيد قام الراجل قاله حطلى انا بقى عشرين عشان الحقه
https://hightop.yoo7.com
امال
توب جديد
توب جديد
امال

الموقع المفضل : *
العمل/الترفيه : .
المزاج : لا احب المزاح...........

مُساهمةموضوع: رد: اشد نكت >>>>> قلبى اوف لاين <<<<< اشياء جامده موووووت   اشد نكت >>>>> قلبى اوف لاين <<<<< اشياء جامده موووووت I_icon_minitimeالأحد يوليو 05, 2009 11:56 am

Very Happy ههههههههههههههههه********هههههههههههههه

*كل ماقرات نكتة ضحكت لفترة

* النكتة الي بقراها تنسي في النكتة الي قبليها مشكوووووووور على هذه النكت الجميلة
memeall_love
روح هاى توب
روح هاى توب
memeall_love

انثى عدد المساهمات : 262
الموقع المفضل : https://hightop.yoo7.com
العمل/الترفيه : HIGH TOP
المزاج : lovely

مُساهمةموضوع: رد: اشد نكت >>>>> قلبى اوف لاين <<<<< اشياء جامده موووووت   اشد نكت >>>>> قلبى اوف لاين <<<<< اشياء جامده موووووت I_icon_minitimeالأحد يوليو 05, 2009 5:45 pm

الله ينور ياباشا على الشغل الجامد ده
ايه الحلاوه دى

اشد نكت >>>>> قلبى اوف لاين <<<<< اشياء جامده موووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اشد نكت >>>>> 2008 <<<<< اشياء جامده موووووت
» اشياء تسقط منك....ولكن لا تسمع صوتها!!!!
» قلبى وعقلى
» دا نصيب يا قلبى
» يلا يا مصرى يا حبيب قلبى خش على الكرسى .....................اتفضل يا برنس