الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اضحك علي البنات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
النجم
توب نشيط
توب نشيط
avatar

ذكر عدد المساهمات : 89
نقاط : 268
تاريخ التسجيل : 24/06/2009
الموقع المفضل : www.hightop.yoo7.com

مُساهمةموضوع: اضحك علي البنات   الأربعاء يوليو 01, 2009 2:33 am

طرق تعذ-يب النساء على حسب الجنسيه:
1
المصريه:عد فلوس قدامها ولا تعطيها

2الاندونسيه:احرمها من الاندومي اسبوع
3الباكستانيه:حممها كل يوم
4اللبنانيه:امنع عنها المكياج
5 الاردنيه اربطها وخلي تلفونها يرن


تخيل الدنيا بدون نساء(لا تفرحوا كتير)
1-الاسواق هايه
2-كساد اقتصادي
3-شوارع فاض-يه
4شركات الاتصال بتخسر
5الشياطين ما عندها شغل
6دواء الضغط ما اله الزوم
7 كل الرجال يدخلون الجنه.........!!!!!!!!!!!!!!!!!1



المرأه في سن 20 ككره القدم يركض خلفها 22 رجل

في سن 30 ككره السله يركض خلفها 10 رجال

وفي سن40 ككره البيسبول يركض خلفها رجل واحد

وفيي سن 50 ككرة التنس كل رجل يرميها للاخر

اما في سن 60 ككره القولف تقذف الى الحفره

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
داني
مشرفه قسم الفرفشه
مشرفه قسم الفرفشه
avatar

انثى عدد المساهمات : 85
نقاط : 167
تاريخ التسجيل : 09/08/2009
الموقع المفضل : HIGHTOP
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : الحيوية

مُساهمةموضوع: رد: اضحك علي البنات   الإثنين أغسطس 10, 2009 4:14 am

والله حرام عليكم المراة دايما مظلومة ومن طرف من طبعا الرجال فالرجل لا يستطيع ان يعيش بدون امراة على عكس المراة بتستطيع الغيش بدون رجل وعلى رأي المثل

يامأمن الرجال يا مأمن المية في الغربال

برة وجوى فرشت ليك يا مايل ايه يعدلك

ياراجل يا بو عيون زايغة ما يملي عينيك الا التراب

يالا ورون شطارتكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://meriam.bekraoui@gmail.com
archaeological
prince of love
prince of love
avatar

ذكر عدد المساهمات : 1420
نقاط : 2777
تاريخ التسجيل : 13/06/2009
الموقع المفضل : IN HER HEART
العمل/الترفيه : GrApHiX
المزاج : MEME LOVELY

مُساهمةموضوع: رد: اضحك علي البنات   الإثنين أغسطس 10, 2009 6:35 am

هههههههههههههههههههههه
جامده جدا
الله ينور عليكى وشكرا على ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hightop.yoo7.com
 
اضحك علي البنات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: قسم الفرفشه :: خمسه فرفشه-
انتقل الى: